کمپین یا کارزار تبلیغاتی مجموعهای از شاخصها و پارامترها دارد که آن را از یک تبلیغ ساده یا تبلیغ مناسبتی جدا میکند. در حقیقت یک کمپین، رویکردی یکپارچه و کلنگر بر تبلیغات بایستی داشته باشد. کمپین تبلیغاتی مجموعهای از فعالیتهای تبلیغاتی چندجانبه است که با اهدافی مشخص، مخاطب تعیین شده و با برنامهریزی دقیق، در تلاش است تا پیام مناسب در دوره زمانی مناسب با بودجه مناسب، برای مخاطب مناسب ارسال کند و مخاطبان را ترغیب به انجام اقداماتی در راستای اهداف کمپین نماید. ما در مستربرند، برای تهیه کمپین تبلیغاتی شما، با توجه به اسناد بالادستی بیزینس شما مانند بیزینس پلن شما، مارکتینگ پلن شما، استراتژی برندینگ شما و… با شاخصهای هوشمندی، خلاقیت و چابکی، کمپین تبلیغاتی شما رو تولید و طراحی خواهیم کرد.